missbelinda

Väntar på paket

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Denna vecka är det mycket troligt att det anländer ett paket med mitt namn på hit till Sundsvall. Det är nämligen så att reflexgrejerna (boots+schabrak) som jag vann i en julkalendertävling som Ridmedoss.se hade på facebook verkar vara på väg. Jag har fått mail om att det är på väg, och kollar man på sidan där man kan spåra paketet så är det både skickat från företaget, sorterat och skickat igen om jag fattar sidan rätt. Rätt skoj att man kan följa paketets väg från avsändaren till mottagaren.

Jag väntar faktiskt på ett till paket också, men det var ingen vinstutan en beställning från en butik långt bortifrån. Det ska bli himla spännande att se hur de sakerna ser ut i verkligheten och jag hoppas verkligen att de passar! :)

Och i och med gårdagens besked om vinst i en bloggtävling så väntar jag ju på ett paket med ett fleecetäcke i nu också. Mycket skoj som anländer till mig i en nära framtid nu.

Snart borde ju både årets första Hippsontidning, Häst Magazinet och Tidningen Ridsport komma i brevlådan också. Det är alltid roligt med post, och speciellt om det är hästrelaterat! :D

Kommentarer

  • Emma Elfstrand - hästblogg säger:

    Jo det gjorde vi, men håret lossnade och åkte ur när Anna red med den :S Jag vet dock inte om det här blir bättre, men Anna köpte den för att prova :)

    2012-01-11 | 15:43:09
    Bloggadress: http://elfstrands.se
  • warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012 säger:

    Sv; Haha tyvärr är jag så fjantig så jag inte vill säga det... Tror absolut inte att du gör det men det är så många som snokar runt. Går in bland mina kommentarer och letar vidare vad jag har svarat osv för att sen sätta sig på sökmotorerna och leta upp hästen... :/

    2012-01-11 | 20:03:14
    Bloggadress: http://warnmark.blogg.se/
  • Stina säger:

    Alltså du vinner ju fan allt du! :-O jävla turunge!! Jag har typ aldrig vunnit någonting!:-O haha

    2012-01-18 | 17:58:14
    Bloggadress: http://sodressage.se

Kommentera inlägget här: