missbelinda

Tävlingsdags

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Mina preliminära starttider i helgen var 16.28 och 19.15. Men nu är de ändrade till 14.15 och 16.51, tänk vilken skillnad det kan bli med några strykningar. Blev lite glad när jag insåg att vi kommer hinna hem i tid till Mästarnas Mästare på tv haha.
 
Det mesta är redan inlagt i bussen, men det som är kvar att göra imorgon är att lägga in hö och en borste. Jag har inte kollat upp morgondagens väder, ska se till att göra det snart men jag håller tummarna för sol. Idag har det dock regnat lite till och från, men förhoppningsvis blir det inte så imorgon. Belle ska knoppas och göras fin, tyvärr hann jag inte bada igår för vi ville hem och se dressyren och eftersom hon ändå ska ut i hagen på morgonen så kommer hon garanterat rulla sig och bli lerig. Vi kör på "fusktvätt" med pälsglans och borstning istället, det brukar också fungera bra :)
 
Sadeln har fått ett rent schabrak och morgondagens hästnummer (visst är mitt rosa sadelöverdrag fint?!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: