missbelinda

Kvällsplugg

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Sitter just nu o lyssnar på Daniel Adams-Ray och längtar lite efter sommaren (för mig är han kopplad till min festivalsommar 2011).
 
Håller samtidigt på att skriva lite i forumet på min engelskakurs, jag måste säga att jag faktiskt gillar upplägget på denna kurs bättre än upplägget på den förra. Nu är denna visserligen på halvfart så man har ju lite längre på sig att genomföra uppgifterna/diskussionerna men den skiljer sig ändå ganska mycket från den förra, som sagt enligt mig på ett bra sätt :)
 
Jag har också skickat lite trevliga meddelanden på facebook, men det berättar jag mer om någon annan dag.
 
Dagens hästning blev som jag skrev tidigare vila för Belle. Jag fixade allting och sedan fick hon gå in, då passade jag på att rycka manen så nu är hennes man betydligt kortare. Snyggare också, men inte så lättknoppad nu, men mina beräkningar säger att den kommer vara alldeles lagom att knoppa när det är dags för tävling om ca en månad. Det gäller att planera!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: