missbelinda

Måndag 29 juli

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Nu var det ett tag sedan sist igen, men det finns inte så mycket skoj att skriva om. I tisdags när vi skulle ut och skritta så kändes Belle inte fräsch, hon kändes mer eller mindre halt. På onsdagen fick vi tid på kliniken och där var hon sulöm vänster fram och hade lite ont i höger bakknä så nu är det vila och promenad som gäller ett tag framöver. Idag fick hon nya skor fram, och sulor igen eftersom hon var öm. Vi fick ta ut en helt ny hovslagare då ingen annan hade tid men det gick bra det också, hon var trevlig och Belle skötte sig bra.
 
Så det har inte blivit någon ridning på nästan en vecka för min del. Men men, nog om det mindre roliga. I fredags var 4/5 av familjen ute på Alnö och hade trevligt. Coffee tyckte det var väldigt spännande med en massa fåglar och en katt att försöka jaga, men att åka båt var inte lika roligt.

 
I lördags hade jag tjejkväll med några kompisar, det gäller att passa på att ses nu när det snart är höst och typ halva gänget flyttar från Sundsvall. God mat och ett snabbt dopp i Sidsjön blev det.
Apropå höst osv så mailade jag till en lärare och frågade om två böcker som står med på litteraturlistan till min engelskakurs som börjar i september. Det verkar som att de finns tillgängliga online, men det stod lite luddigt så jag är inte säker. Håller dock tummarna för det då det skulle bli bra mycket billigare att slippa köpa dom haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: