missbelinda

Torsdag 30 maj

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Igår red jag och Belle på långtur, i alla fall om man jämför med de senaste veckornas turer då vi antingen ridit övre eller nedre skogsrundan. Igår blev det alltså båda två. Jag var glad att jag sprutat på flugspray innan vi red iväg, för nåstan direkt började det flyga en massa saker omkring oss, och det lär väl vart dubbelt så mycket om vi inte haft flugsprayen.
 
Just nu är det runt 20-24 plusgrader om dagarna så jag är glad att Belle har en stor vattenbajla i hagen så hon kan dricka när hon vill. Hon har också lite "skuggigt" i nedre delen så det känns skönt. Jag brukar passa på att ge lite extra salt i maten de dagar det är så sjukt varmt, och nu i början av sommaren när man ju inte riktigt vant sig vid det varma vädret (liksom, alldeles nyss var det typ minusgrader och is ute).
 
Idag blir det nog också skritt övre+nedre rundan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: