missbelinda

Lördag 24 augusti

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Jag har precis kollat klart på EM hoppningen på tv, behöver jag ens säga att det var spännande? 
 
Belle fick börja gå ut i hagen i torsdags vilket både hon och vi människor är glada över. Hon är pigg och glad och ser ut att vara bra i fötterna också. Hon har just nu en lite mindre hage än vanligt men jag tänkte hoppa upp och skritta till veckan och då får hon flytta tillbaka till sin vanliga hage igen. Vi vill mest bara ha koll så att hon ser ut att röra sig bra i den nuvarande hagen innan hon får gå i vanliga hagen med plats att springa ordentligt i.
 
Vad mer? Jo om en vecka har vi dressyrtävlingar på klubben, jag och Belle kommer ju så klart inte vara med men jag kommer så klart titta på så mycket som möjligt. Kommer vara skrivare på lördagen och är ansvarig för hederspriserna under hela helgen.
 
(Från hemmatävlingen i mars)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: