missbelinda

Onsdag 28 augusti

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Nu är det snart dags för Idol på tv, det känns som att jag och resten av landet livar upp våra vardagskvällar med det.
 
Idag har jag ridit för 3e gången, och trots att jag bara skrittat så känns det så fort jag kommit upp i sadeln att det var länge sedan jag satt där regelbundet. Man får liksom nån slags träningsvärk i sittbenen hahaha. Skrittade på planen idag också, inte så spännande men jag har hellre några o-spännande skrittstunder så jag känner att allt verkar OK innan vi ger oss ut över stock och sten i skogen. Imorgon har jag dock planerat in just skogsridning, om det nu inte börjar spöregna eller nåt, då tar vi nog skydd i något av ridhusen. Fast förhoppningsvis är det fint väder så vi kan mysa i skogen :)
 
Nu hittade jag bara en snöig "mys i skogen bild", men tänk detta utan det vita.
 
Nu har Idol börjat, tjingeling!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: