missbelinda

Det drar ihop sig

Kategori: Allmänt

Ja, det är mycket som komma skall denna vecka.
Närmast är morgondagens (kvällens) träning för Maria Eriksson.
På onsdagen bär det av mot skogen med klassen och två andra klasser.
På fredag ska jag förhoppningsvis träna, och på kvällen vill jag se Toy Story 3D och förmodligen har jag sällskap till det. :)
På lördag är det reg/nat hästdressyr hemma och jag ska vara funktionär, vet dock inte vad jag ska göra än, sa att det inte spelar någon roll, lär väl bli skrivare, knappare eller speaker. Det är kul att sitta med domaren och höra allting, men också kul att vara speaker tycker jag, jag tycker om att prata^^
Söndagen är tävlingsdag, LA:6 står på schemat.

Ett kort inlägg, men tänkte att det kunde vara kul att kanske läsa några rader ändå. :P

Nu måste jag packa våran stora ryggsäck, för det har jag inte tid med imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: