missbelinda

Skoj

Kategori: Allmänt

Jag har nu fått en boxplats på anläggningen på tävlingen, och inte en kort bit därifrån.
Inte för att det hade gjort så mycket, men det är ändå skönt att ha hästen på plats, då blir det bättre koll på tävlingen från min sida. :)

Igår fick Belle massage, jag fick beröm för att jag underhållit det som varit lite spänt sist, för det var så gott som borta nu! Och det känns skillnad när jag rider också, skillnad åt de bra hållet såklart!

Men igår red jag inte, jag tränsade och så tog vi en promenad på nedre rundan (typ 20-25 min).


I morgon brummar vi upp till Örnsköldsvik, tar nog med datorn och nån DVD film, vet inte om det finns TV på vandrarhemmet, finns det en sådan är det bara ett plus.
Internet lär knappast finnas, så jag får göra en liten tävlingsupdate någon gång på söndag istället. :)

Idag
ska det packas, och ridas en liten sväng. Jag tänker också fortsätta ha koll på dressyr SM i Strömsholm.

Kommentarer

  • fridan säger:

    åh ska ni iväg och tävla? 2dagars eller så? :) LYCKA TILL!



    sv: jo det är riktigt smidigt att kunna maila förbundet om man är osäker på något i TR.

    2010-08-20 | 15:31:03
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: