missbelinda

Städa

Kategori: Allmänt

Att snygga till och packa upp efter tävling är nog det tråkigaste som finns, oavsett om tävlingen gått bra eller dåligt. Jag har fortfarande extrakläder kvar i bussen som borde tas in och tävlingsskåpet är inte så vackert inuti. Ja, jag kanske borde ta tag i detta nu?! :)

Men Dacces gröna rosett är i alla fall upphängd på väggen med alla andra rosetter, Belles gula ligger kvar i tävlingsskåpet, tillsammans med medaljen och alla protokoll, både Belles och Dacces. Vet inte om jag kommer läsa Belles inom en kort framtid, blir nog till att stoppa ner dem i mappen med alla andra protokoll, olästa. (För jag vet ju att det inte gick direkt bra, och känner att jag kan läsa dem någon annan dag istället :P)

Jag har by the way anmält mig till Öviks dressyr helgen innan skolan börjar, har faktiskt bara varit där en gång innan, och det var 2007 och då var det framridning ute och programridningen inne i ridhuset. Nu är allt ute istället.

Ja, det var lite om dagen. Vi höres! :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    jasså? jo men jag tror vårt med kommer gå på våren nästa gång... verkar som de skiftar lite me de här lagen :S knasigt men roligt!



    angående ditt inlägg så håller jag med. det är kul och packa inför tävlingen men när man kommer hem sen och ska packa upp och sådär.. fy faaaasen va trist det är :P brukar dröja ett par dagor eller nån vecka för mig, haha!

    2010-08-12 | 19:41:09
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: