missbelinda

Ihihihihi

Kategori: Allmänt

Ihihihi *försöker låta som ett glatt föl på sommarbete*

Idag hämtade jag mina ridstövlar, har varit lite lagom nervös för hur de skulle passa, för trots att vi måttade dom så vet man ju aldrig. Men det var inget problem alls

Så jag skrittade ut med dom i förmiddags och nu har vi suttit hemma och kollat på Ellen Degeneres på TV tillsammans Lite hårdare än de Tretorn jag haft dag ut och dag in sedan slutet av oktober förra året, men dom är ju som gympaskor också så det förklarar ju saken.

Planen är att de ska vara ridbara tills nästa helg (6 aug) för då är det tävling, så jag får väl pina mig själv fram tills dess och hoppas på det bästa

Kan ju skriva att det är ett par Cavallo modell Grand Prix plus om jag inte kommer ihåg helt fel.


(Inlägg kopierat från mitt inlägg på Bukefalos, därav alla söta smilysar! Tror nog jag kommer kopiera dem till andra blogginlägg också, för hur söta är dom inte? )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: