missbelinda

Måndag

Kategori: Allmänt

Veckans första skoldag är nu över och jag sitter hemma och latar mig :P

Kikade på klubbens nyhetsbrev och såg att det ju är hoppträningar+clinic för Roberto Cristofoletti 20-21 november, kul med en kändis på besök. Självklart vill jag se någon träning eller kanske gå på clinicen, för även om jag till störst del är dressyrryttare så är det ju himla kul att kolla på hoppning också.

Jag såg också att det skulle vara en klubbdressyr den 28, blev sugen på att vara med och tror jag ska slänga in ett önskemål på en LA klass, för det brukar bara vara LB och om det fortsätter gå bra för oss så känns det inte så kul att rida en LB klass. Å andra sidan kommer vi hem från Stockholm på lördag kväll så jag hinner inte direkt rida innan, ja, vi får se hur jag gör. Jag behöver inte direkt bestämma mig idag. :)


Idag (eller i eftermiddag/kväll) ska jag rida ut med Belle, hon fick vila igår för jag kände att jag bara orkade rida en häst för jag var så förkyld så jag red ut på Dacce medans Belle fick stå i hagen och lata sig, jag tror hon tyckte det var rätt skönt faktiskt. På så sätt är vi rätt lika hon och jag; vi tycker om att ta det lugnt.

Det kommer ju så klart hinna bli mörkt innan vi åker till stallet, så jag måste leta rätt på min pannlampa som borde finnas någon stans i huset, jag hoppas att den gör det i alla fall, annars kommer jag varken se eller synas bra ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: