missbelinda

Mörkt

Kategori: Allmänt

Det var mörkt ute när jag red, även fast klockan bara var lite över halv sex.
- Men vad gör det när man har en pannlampa som sa upp sig efter halva vägen och hyffsat mörkerseende och koll på vart ridvägarna är.

Kallt var det också, -7. Inte kul.
- Men klär man på sig ordentligt så överlever man det också. :)

Nu vill jag ha snö!!! För det är redan kallt ute, så det är liksom bara snön som fattas.
Det är mycket mysigare att rida när det är snö ute, det blir mycket ljusare och underlaget blir betydligt bättre! (nu är det hårt och halt)

Imorgon börjar jag 13.00 för att vi skulle jobba själva på spanskan (endast lektion för de som missat ett prov innan lovet, sen på spanskan så ska vi ska ha grupparbete men har faktiskt inte bestämt nåt ämne, men det fixar vi någon annan dag, hihi)
Men tro inte att jag latar mig för det, jag ska göra några NkB uppgifter på morgonen istället, och spåna på vad vi ska redovisa om på spanska, det ska vara något om spansk kultur (det lutar åt mat, mat är ju aldrig fel liksom!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: