missbelinda

Globen here I come!!

Kategori: Allmänt

Tågbiljetter är fixade och hemskickade, hotell bokat, biljetter betalade och väntar på att hämtas!!

Vi åker ner på fredag morgon och kollar på allt den dagen. På lördagen blir det till att kika på dressyren på morgonen för att sedan åka in till stan och kika i affärer innan det bli dags att åka hem igen. Det ska bli skönt med en mini semester, missar dock två lektioner (spanska och psykologi) men eftersom jag vet om det i så god tid så känns det inte som att det är något större problem.

Shoppa hästgrejer ska jag göra, det blev inte så mycket handlat sist vi var där (2008) men nu behöver Belle i alla fall en ny dressyrgjord, och jag vill ha ett nytt fint vitt schabrak, och jag har alltid drömt om ett vitt fleecetäcke med bogspänne fram, kanske inte den mest nödvändigaste prylen, men ack så snyggt!


http://shop.textalk.se/shop/2206/art6/253356/253356-origpic-647327.jpg
Typ ett sånt här täcke, fast vitt och utan brodyr alltså.
(bilden kommer från Exlusiv Horse Wear)

Sen så skulle jag behöva shoppa ett par vinterskor till mig själv också, har inte hittat några jag vill ha här i Sundsvall, så jag hoppas på mer tur i huvudstaden. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: