missbelinda

På söndag

Kategori: Allmänt

På söndag är det som sagt klubbhoppning och startlistorna kom tidigare i veckan. Det är 25 starter i min klass och jag startar som nummer 22 så det känns skönt att jag har god tid på mig att gå banan och sedan göra iordning mig och Belle innan det är dags.

Funktionär ska jag vara också. I klassen efteråt (kom på nu att det kanske blir lite tight?! Men det löser sig nog) Domartorn står det på mig och en annan tjej, vet inte riktigt vad vi ska göra, men antar att det ska speakas och tas tid. Har inte tagit tid på hopptävling förut, men det går säkert bra. Lite jobbigt bara att det är idealtid, och då måste man ju räkna lite också så man får reda på vem som var närmast. Jag som jobbade klart med all min matte redan i ettan, men det går säkert bra ändå. Lite plus och minus kommer jag nog ihåg. :P



Dressyrhästen ska bli hoppehäst! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: