missbelinda

Dagen än så länge

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej men jag har redan varit en stund på skolan. Men läraren var sjuk så då vände jag hem igen, vi har bara två lektioner om dagen, och nästa börjar inte förrens ett så då kände jag att det var bättre att cykla hem igen istället för att dega på skolan.

Något som jag gjorde nu i början på mitt långa hål var att jag smsade till Söderhamn och frågade om jag kunde byta plats i startlistan. Egentligen vill jag inte hålla på att "gnälla" om sådant, men nu fick jag ett ekipage+prisutdelning mellan mina starter så då kände jag att det inte blir den optimala uppladdningen om man ska prestera så bra som möjligt.

Jag har ingenting emot att starta först, som jag skulle göra i den andra klassen, men eftersom jag är näst sist i klassen innan så blir det lite väl tight tycker jag.

Men nu har jag i alla fall påpekat det, och håller tummarna för att det löser sig på något sätt och det gör det säkert också. :)

Det var många starter i Söderhamn, kul det. Ännu fler anmälda är det till Södra Umeå, också jättekul. Det är bara här i mitten det inte finns lika många tävlingssugna ekipage...


Senare idag, när det är dags att åka till stallet så har Belle vilodag, så jag ska klia och massera på hon så mycket jag orkar, för hon tycker att det är såå skööönt när man håller på och pysslar med hon. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: