missbelinda

Toy Story (idag är det torsdag)

Kategori: Icke hästrelaterat

Idag (och alla andra torsdagar) börjar alla tvåor och treor 11.15 med storsamling. Efter det har vi mentorstid, lunch och dagens enda lektion.

Jag passade på att sova ut lite imorse för det kommer jag inte direkt kunna göra i helgen, så det gäller att passa på. :p

Igår var jag som sagt på Toy Story 3D med två kompisar. Vi laddade upp innan med pizzabuffé, mycket gott. :)

Filmen då? Ja, den var rätt bra, inte super men inte heller dålig. Vi såg den med svenskt tal, och det som kändes mest fel var att Woodys röst var ny, men annars fungerade det finfint. Det var kul att se en 3D film, första gången för mig, och jag trodde att det skulle vara mer effekter. För det var reklam för en tecknad film innan, och då kändes det som att man fick en massa pilar emot sig.
Så dramatiska effekter var det inte i TS, men shit vad bra djup och bra färger det blev. Den tecknade världen fick en helt annan dimension (och det är ju såklart meningen eftersom det ju är 3D hehe).

En kul kväll var det i alla fall, och trilogin om de tecknade leksakerna fick ett trevligt slut. (För jag antar att det inte kommer fler filmer).

Rekommenderas till de som gillar tecknat och har barnasinnet kvar.

Tilläggas kan att vi var max 20 personer i den stora salongen, och att förutom vi tre sjuttonåringar var det barn med sällskapande vuxna. Men vi skrattade nog högst av alla, så ja, det är en fördel om man har barnasinnet kvar. ;)


Det bästa var den spanska Buzz, som man ser lite av i klippet! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: