missbelinda

Betalat uppstallning

Kategori: Allmänt

Halli Hallå! :)

 

Idag fick Belle en vilodag i hagen, det har varit varmt och skönt här hela dagen så jag tror hon tyckte det var rätt skönt att slippa jobba :P

 

Nu har jag betalat uppstallningen till Vännäs tävlingar i slutet av april. Först blev det lite strul för det fattades en siffra i banknumret som stod i proppen, och när jag fick veta vad det var för siffra så ville det ändå inte funka. Tillslut visade det sig att det var ett plusgiro som man skulle betala till och inte ett bankgiro som det stod i proppen. Aja, det löste sig i alla fall tack vare snabba och trevliga svar på mina frågande sms så nu är boxen betalad. :)

 

Tävling 30 april och 1 maj uppe i Vännäs alltså. Det blir skoj! :D Det är ett av få ställen runtomkring vi aldrig varit på, så det blir spännande o se hur det ser ut där. :)

 

Vi åker upp på fredag förmiddag (skönt att det är påsklov då) och sen så åker vi hem när jag är färdig på söndagen.

Klasserna är samma som i Färsta, dock i omvänd ordning: MSVC:2 och MSVB:4 på lördagen och MSVC:1 på söndagen blir det. Just nu är det runt 10 i varje klass, lite skillnad jämfört med min förra tävling då det var 20-25 i varje. Men det är nån dag kvar innan anmälan stängs så det kanske tillkommer någon fler. Lite tråkigt är det ju med små klasser, men å andra sidan blir det inte så långa dagar då. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: