missbelinda

Dagens ridning

Kategori: Allmänt

Idag var det 11 grader varmt och ganska soligt när jag red ut vid femtiden, hur härligt är inte det? :D

Skrittade övre rundan barbacka så att hon skulle få sträcka på sig efter helgen, hon verkade i alla fall inte ett dugg trött utan var lika pigg och alert som vanligt. Skönt det! :)

Morgondagen kommer för min del spenderas med näsan i någon tjock bok på engelska om Nixon, eller tittandes på någon film om presidenten. Kanske lyssnar jag lite på denna låt också bara för att namnet är så passande :P

Jag har ingen lektion på förmiddagen (och kommer inte ha fram till sommaren, rätt nice) och eftermiddagen ska vi jobba med historia (i mitt fall Nixon) så jag blir hemma. På kvällen är det dressyrträning. :)

Och det blev så tråkigt utan bild så här kommer en printad från prisutdelningsfilm förra året (LA:6, 61%)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: