missbelinda

Det är roligt med mail

Kategori: Allmänt

Dagen har börjat trevligt med roliga mail, bland annat från Hippson för jag efterlyste mitt exemplar av Hippson Magazine del 2. Den var tydligen på väg och kommer förhoppningsvis till veckan, gärna redan imorgon om jag får önska så den kan följa med till Vännäs. :)

 

Nu har det kommit preliminära startlistor, och det var några efteranmälda till MsvC:2 så nu är det 19 starter där. I MsvB:4 är det 12 starter och i MsvC:1 är det 13 stycken just nu. På söndagen startar jag som nummer 9, så lite sovmorgon blev det ändå, det är jag glad för. :D Jag startar faktiskt bland de senare i alla klasser, det är roligt för då kan jag titta lite på de som är innan. :)

Det är samma domare i alla tre klasser som jag ska rida, lite ovanligt faktiskt, det brukar oftast bli minst två olika för mig på ett meeting. Men det gör ingenting, jag ska göra mitt bästa och förhoppningsvis tycker domaren att vi är duktiga i alla klasser.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: