missbelinda

Fredagen

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!

 

Dagen har än så länge ägnats åt allt annat än skolarbete, men äh: ibland måste man få ta pluggledigt på en vardag och trycka in plugget någon annan dag (tex på lovet, hehe).

Istället har jag bland annat hämtat min mobil som varit på lagning för att den började stänga av sig typ tre gånger om dagen, inte världens charmigaste trick alltså. Nu ska det vara fixat för nåt var utbytt och något annat var uppdaterat så det är väl bara att hoppas att den funkar som den ska nu.

 

Jag har också tränat med min lilla (fast egentligen ganska stora) häst, och trots att ingen av oss var på topp så gick det ändå riktigt bra. :)

 

(ska kanske tillägga att jag inte skolkat från skolan idag eller något annat dumt, jag har ingen lektion på fredagmornar, och på eftermiddagen ska vi jobba själva och det jobbet flyttade jag fram lite bara)

Här på bilden (som är tagen från film och därav bristen på kvalité) får ni ett stycke mellantravssteg från msvc:1 från 2 april

Kommentarer


Kommentera inlägget här: