missbelinda

Kvällen innan

Kategori: Allmänt

Imorgon är det äntligen dags för årsdebut, och vid den här tiden imorgon befinner vi oss nog i stallet och kvällsmatar hästarna. Förhoppningsvis är jag nöjd och glad med dagen! :)

Idag red jag typ en halvtimme i stora ridhuset, red igenom hela msvc:1 (för första gången hela nya programmet på en och samma gång) och galoppdelen ur msvb:4. Vad ska jag säga om det då? Jo: Får vi till bytena så trevligt som idag så kommer jag vara nöjd! :) Enkla bytena däremot fick jag lite klagomål på från mamma när jag red c1, hon tyckte att jag slarvade lite, och det gjorde jag nog också, för när jag sen gjorde dom i b4 så sa hon att det var så dom skulle se ut, så jag får skärpa mig med dom ;) Är ju dumt att ge bort poäng på något som vi i grund och botten kan väldigt bra.

Första start för oss är 16.38 så det blir en lugn morgon. Men vi åker nog ändå ganska tidigt för vi har uppstallning och då så kan vi kan titta på de som är innan mig. Andra start är kl 19.16, så jag har ju några timmar på mig att ladda om batterierna om man säger så :P Fast egentligen är det inte så himla långt mellan starterna, men det känns så eftersom det blir så pass sent på dagen. :)

 

Ja, vi lär ju komma hem ganska sent så då är det bara att sova och ladda om till msvc:2 på söndag, lite tidigare blir det då; preliminära tiden är 13.50.

 

Så ni som klickar in här och läser lite får gärna hålla tummarna för mig och Belle i helgen. Då blir vi glada! :D

 

 

(Bild från en vaaaarm tävling 2009, debut i LA:5, numera MSVC:2, på den tiden jag inte ville ha knopp i pannluggen :P Egentligen är hon ju gulligast utan, men det är snyggare med knopp, hihi)

Kommentarer

  • fridan säger:

    guuud vad kul!! ska hålla tummarna för er :D:D tror de kommer gå toppenbra!



    sv: :) jo det är ju sant, jag hade ju velat rida LA:3 och MSV C:2 :)

    2011-04-01 | 20:49:12
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/
  • Sanna säger:

    Tack :D och detsamma! :D

    2011-04-01 | 21:07:27
    Bloggadress: http://dalaryttare.blogg.se/
  • Elin säger:

    Fin header!



    SV: tack :) ja så synd :/ Sjukt ont! men de va helt klart värt det tycker jag :D

    2011-04-01 | 22:21:50
    Bloggadress: http://elinlagervall.blogg.se/
  • My säger:

    Hoppas tävlingen går bra!



    sv: Ska absolut försöka se till att få bilder på hela byggnads förloppet :)

    2011-04-02 | 09:52:11
    Bloggadress: http://sonntags.blogg.se/
  • Hanna - TÄVLING Vinn Ridstövlar :D säger:

    Lycka till ! :D

    2011-04-02 | 12:46:06
    Bloggadress: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: