missbelinda

Barbacka

Kategori: Allmänt

Samma ridtur idag också, fast barbacka denna gång. Det gäller att variera sig ju ;) Det regnade igår och har regnat idag så det var lite lagom geggigt på nedre. Inte lika blött på övre, men i ena uppförsbacken är det istället en "spricka" som går genom hela stigen, så man får styra lite för att inte rida ner i den decimeterdjupa avgrunden. Det ser ungefär ut som att det gått en å mitt i stigen, men sen så har vattnet försvunnit. Hängde ni med på den förklaringen? Aja, jag hoppas det för bättre än så kan jag nog inte beskriva det :P

 

Det blir som sagt ingen dressyrtävling för mig i helgen (oj vad jag tjatar på om detta), men det verkar som att jag får dra på mig ett par vita ridbyxor ändå. Lite spännande kommer det i alla fall bli :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: