missbelinda

Liveblogg från Tvsoffan

Kategori: Allmänt

God kväll! Just nu är det dressyr på Tv4Sport så det kändes som en bra anledning att titta på TV ;)

 

Igår missade jag dock så gott som allting. Inte för att jag glömde bort tiden eller så, utan för att jag satt på Allstars uteservering i stan med några kompisar. Där visades nån fotbollsmatch på en massa tv skärmar. Men nu ska ni få höra nåt som jag tyckte var lite kul; när det var paus eller nånting i matchen så slog de över till Tv4sport och jag fick en skymt av dressyren.

 

Det var igår det, idag är jag som sagt hemma och just nu är det Edward Gal som rider :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    meeeeen! att jag inte visste detta. snyft :( hur fick du veta att de skulle sändas?



    sv: tack så mkt :)

    2011-08-20 | 12:34:47
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: