missbelinda

Var tar tiden vägen?

Kategori: Allmänt

Nu när skolan börjat så har även vardagen blivit som vanligt igen, dvs:
- Kliva upp
- Skola
- Komma hem
- Stall
- Sen är klockan typ sju och dagen börjar gå mot sitt slut

Ja så ser dagarna ut för närvarnade, och jag måste erkänna att jag blir lika förvånad varje gång jag kommer hem från stallet och inser att det börjar bli sent... haha

Nu har vi börjat komma igång med ridningen igen efter det orfrivilliga sjukdomsuppehållet så det känns bra :) Till helgen är det tävlingar hemma och fortsätter det kännas bra att rida så kommer vi vara med i nån klass. Jag ska också vara funktionär, är uppskriven som speaker på lördag em om jag kommer ihåg rätt. Sen så kommer jag ju springa runt på klubben och hjälpa till nån stans där det behövs. Förmodligen sitter jag med speakern i båset om det är någon kompis som ska prata. Jag gillar att sittar där, man får bra uppsikt över banan, man ser poängen på en dator och man kan välja musik. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: