missbelinda

Flyt

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag lyckats uppdatera min reflexgarderob ännu lite till! :)
Jag har nämligen vunnit ett reflexschabrak, blir ju matchigt och fint till bootsen jag vann tidigare i veckan och skrev om i förra inlägget.

Så två roliga julklappar till mig och Belle också, det är ju aldrig fel!

Det är dock inte det enda jag lyckats med under kvällen, jag har bakat också. After Eight Cheesecake, fudge och tre olika sorters kakor blev det. Fast nu låter det mer invecklat än vad det var med kakorna, för alla har samma bas och så gjorde jag bara olika smaker på dem. Choklad, vanilj och kardemumma blev det. Självklart har jag även provsmakat på allt, och med tanke på det är jag glad att jag inte gjort fler grejer, man blir nämligen ganska mätt av lite smet och färdiggjorda kakor... Hehe, gott blev det i alla fall! :D

Om inte ens en timme är det julafton, så jag hoppas att alla får en trevlig dag och mycket gott julgodis ;)

Kommentarer

  • Noomie säger:

    clickat.blogg.se, dock så har hon inte svarat än. Ger henne ett par dagar till, sen så utser jag tvåan som vinnare istället! :)

    2011-12-24 | 00:17:05
    Bloggadress: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här: