missbelinda

Licens för 2012

Kategori: Allmänt

-Tidsinställt-

Idag klockan 10.00 öppnades Tävlingsdatabasen så att det går att beställa en licens inför 2012. För min egen del blir det premiär som senior, det låter egentligen lite roligt eftersom jag egentligen blir Ung Ryttare/Young Rider och kommer vara det fram tills jag fyller 22. Men just nu finns det inga YR licenser och jag tror inte att det är något som kommer dyka upp heller, så nästa år blir vi alltså ett seniorekipage. Och vill jag rida DM så blir det i seniorklasserna (brukar vara MsvB) men på NM slipper jag de gamla rävarna några år till, för där är det en klass för Young Riders och en Seniorklass. :)

Kommentarer

  • Gaymasen säger:

    Tack för serietipsen! fick in så sjukt mycket tips så har massor att gå igenom och välja ut, haha.



    Parenthood, Switched At Birth och The Lying Game verkade lite roliga. Får kika närmre på dem ^^

    2011-12-05 | 17:08:38
    Bloggadress: http://gaymasen.se
  • Clara säger:

    sv; Bildbomb!



    Tack, men det är faktist inte min xd ;)

    2011-12-05 | 19:07:04
    Bloggadress: http://cgaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: