missbelinda

Regn igen :(

Kategori: Allmänt

Halli hallå!

Idag blev det den gamla vanliga turen: nedre och övre. Kanske inte så varierande men klart roligare än att bara skritta inne i ridhuset. Idag var det dessutom ganska behagligt väder och ljust ute tack vare snön.

Väl hemkommen från stallet bytte jag om till andra kläder för det blev dags att träffa en kompis och ta en promenad, hunden Coffee fick så klart följa med. När vi bara varit ute en liten stund så ska det så klart börja regna... Inte jättekul. Och det menar jag inte för att vi blev lite blöta (det gjorde inte så mycket, det var trevligt ändå), jag menar att det inte är kul för då försvinner ju snön igen, och blir i bästa fall till slask men förmodligen till isbana.

Imorgon börjar jag som vanligt 11.15 men det blir en tur på stallet först, passar på att rida när det är ljust ute och sedan på eftermiddagen ska jag gå ett varv på stan och kolla om jag kanske hittar någonting roligt att shoppa. Kanske en julklapp till någon annan eller mig själv. Jag har dock inga större förhoppningar på att hitta någonting spektakulärt, men det är ju alltid kul att titta i affärer nån gång ibland. Inte allt för ofta dock, så roligt tycker jag inte att det är :P

Kul att det har kommit in anmälningar till bloggtävlingen också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: