missbelinda

Tips - Hålla koll på bloggar

Kategori: Tips och trix

Jag tycker att Bloglovin är en smart hemsida, dock är jag alldeles för lat för att använda mig av den :P

Istället så har jag en mapp i favoritfältet på datorn som jag döpt till blogg, och där lägger jag alla bloggar jag kikar in på och som jag vill hitta tillbaka till. De flesta brukar hamna i mappen första gången jag kikar in, annars blir det ganska svårt att hitta tillbaka igen :P



Varför denna fina censurering (självklart gjord i paint) kanske någon undrar. Jo, det är helt enkelt för att alla inte fick plats när jag printscreenade så då kändes det bättre att tänka "ingen nämnd, ingen glömd" och dessutom fick jag ju leka med sprayflaskorna i paint, hihi.

Kommentarer

  • sussi säger:

    hihi... vilket bra tips..

    är ofta man lixom "tappar bort" bloggar

    man följt ett tag :/

    2011-12-14 | 09:05:36
    Bloggadress: http://siouxzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: