missbelinda

Torsdag

Kategori: Allmänt

En kort uppdatering om stalldagen:

1. Åker till stallet strax efter två
2. Rider ut (klubbhoppning i ridhusen) skrittade bara övre eftersom det ligger ett träd i vägen på nedre. När jag red upp för den gamla vanliga backen som det brukar gå att både trava och galoppera i så blev jag lite sur på vädret eftersom det tydligen bestämt sig för att förstöra mina uteritter genom att regna bort snön och sedan isa ner vägarna. Fast helt förstörda är de ju inte, det är mysigt att skritta också. Men ändå, det är vinter och december och jullov, då kan man väl få chansen att busa lite i snön på dagstid innan det blir mörkt liksom. Aja, lovet är ju inte slut än, hoppas på mer snö framöver!
3. Åkte upp till ridskolan, mamma skulle på sponsormöte och jag kollade på klubbhoppningen. Behöver jag säga att jag blev sugen på att hoppa?
4. Vi åker hem

Och som vanligt när Belle är nyklippt så glömmer jag bort hur lätt det är att borsta, det finns ju nästan inget hår kvar :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: