missbelinda

Fixat och donat

Kategori: Allmänt

Då har jag kommit hem från stallet, har ridit, mockat, duschat, smörjt, packat, sopat osv... På mitt rum ligger mina ridgrejer osv nerpackade på golvet, tar ut det imorgon när vi åker hemifrån.

 

Kom hem och blev lite ledsen över att Ridsport inte ville komma idag (det har varit lite si och så med rätt dag med den tidningen) det var ju lite synd för då kan vi inte packa med den nu när vi åker iväg.

Något roligare jag upptäckt nu när jag är hemma är att startlistorna är ute, och det blir inte särskilt långa dagar. Söndagen blir extremt kort, det är ju skönt eftersom det ändå är ca 30 mil att åka.

 

Som startlistan är nu så rider jag MsvC:2 09.51 och MsvB:4 14.12 på lördag. (Sista start är 15.55 så det blir en kort dag för alla inblandade).

På söndag rider jag MsvC:2 kl 09.28. Sedan är sista start i den klassen 09.56, vilket betyder att den klassen är slut strax efter tio.

 

Alltså två ganska korta dagar om man jämför med andra tävlingar under året.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: