missbelinda

Fredagmorgon

Kategori: Allmänt

~Tidsinställt~

Är det bara jag eller blir dagarna helt ihopblandade på sommarlovet? Hela förra veckan kändes som världens längsta helg med tanke på att jag var uppe halva nätterna och sov sedan bort halva dan för att orka vara uppe igen. Idag är det i alla fall fredag, och nästa fredag ska vi ut på äventyr. Eller äventyr och äventyr, vi ska ner till Falun på tävling så nu är det dags att börja ladda inför det. :)

I Falun blir det förresten premiär för min nya superfina och matchiga plastrong! Det blir skoj! :D

Kommentarer

  • Olivia Gustavsson säger:

    jätte snygg header! :)

    2011-07-15 | 10:20:59
    Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
  • Maria Johansson säger:

    Det är de med resår nertill istället för karborre, det är hur skönt som helst då jag alltid lyckas få skavsår av mina karborreband! Jag ska skriva ett inlägg och lägga ut en bild på hur de ser ut nertill! Maria

    2011-07-15 | 13:04:23
    Bloggadress: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: