missbelinda

Onsdag idag

Kategori: Allmänt

Igår var det tisdag, då tänkte jag först rida lite dressyr på nån plan. Men det var inte så roligt underlag någon stans och väldigt varmt ute så det blev inte så. Istället gav jag lite kärlek till dressyrsadeln i form av en ordentlig insmörjning och red sedan ut en sväng.

 

Sen blev det dags att fara hem, hoppa in i duschen och sedan fara vidare till en kompis för att ha Harry Potter maraton. Vi såg från nr 4 till 7 (alltså del ett av sjuan). Jag var lite lagom trött efter att ha sett film mellan 15.15 och 00.30 ungefär men det var roligt. Speciellt bra var det för mig som inte hade sett första delen av sjuan innan, för vi ska se andra delen ikväll. Jag har så klart läst böckerna innan, men det är några år sedan nu så det passade bra med en uppfräschning av minnet innan det är dags att se slutet i 3D ikväll.

Kommentarer

  • Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar säger:

    Åh, så mycket rosa!! :D

    Sv: Det står 4Horse på det, inget jag hört talas om förut... Köpt i Tyskland så märket finns kanske inte i Sverige?

    2011-07-20 | 19:33:36
    Bloggadress: http://equilina.se

Kommentera inlägget här: