missbelinda

Stora rosetter

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag tjatat om Umeås stora rosetter i båda tävlingsinläggen, och ni kanske tänker: Hur stora kan de egentligen vara?

 

Så jag tänkte svara på det nu: De är såhäääär stora:

Till häst:

 

Nu är den på bilden i och för sig blå/gul och två år gammal och inte röd eller grön som de jag fick i helgen. Men jag tror ni fattar ändå ;) Jätteroligt med lite större rosetter, det var sådana i alla regionala klasser, och typ tre storlekar mindre i de lokala LB-klasserna. Tummen upp för ridklubbar som har fina rosetter! :D

 

Apropå tummen upp, det är två stycken som "Facebook-gillat" min placering i lördags, och tre stycken som gillar den i söndags. Lite roligt att man kan göra så. Synd bara att man inte kan se vilka de är (fast jag vet att en av de från söndagens klass är mamma ;) annars har jag noll koll haha).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: