missbelinda

WebbTV

Kategori: Allmänt

Hade ju utsläpp idag, kom hem strax efter nio och nu börjar min sommarlovslediga hjärna inse att klockan inte ens är ett på dagen trots att jag gjort en massa saker redan,

 

Kikade in på Hästmagazinets hemsida och såg länkar till webbTV så man kan se live från tävlingarna i Aachen. Men med min tur så är det så klart paus fram till 13.15 så jag får gott vänta en stund till.

 

Tider som kan vara roliga att ha koll på är:

14.00 - Patrik Kittel & Toy Story

15.36 - Matthias Alexander Rath & Totilas

15.54 - Tinne Vilhelmson Silfven

16.03 - Adelinde Cornelissen & Parzival

 

Självklart är det roligt att se alla andra också :) Här finns hela startlistan för dagen.

Här finns WebbTV, ett tips är att klicka in sig där nån minut innan ekipaget man vill se börjar, för det är lite reklam först.

Kommentarer

  • Lindha säger:

    Ska du inte vara med och rida sälen meetinget? eller är jag helt blind. Jag hade ju velat sett er live ju :)

    2011-07-15 | 00:39:08
    Bloggadress: http://lindhadressyr.blogg.se/
  • Fredrika Källström säger:

    Skit att jag missade!!



    SV; Ja, fy och blä! Fölisen är verkligen urgullig i år faktiskt, ska bli roligt att se vad det blir av honom sen. En riktig vilding dock, gav min stackars mor ett blåöga vid lastningen.. ;)



    kram

    2011-07-15 | 00:44:36
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: