missbelinda

God morgon

Kategori: Allmänt

Ja som sagt är det tävling idag och när ni läser detta håller jag förmodligen på med att dra sadelgjorden eller något liknande. (Fast läser ni detta senare än 8.43 så gör jag förmodligen något annat :P )

Jag hoppas på lagom tävlingsväder, det ska inte vara för varmt, eller för blåsigt, och helst inte regna. Fast allt annat väder än förra helgens regn och gegga mottages tacksamt. :)

Jag rider bara en klass och sista start var typ tjugo i elva, så klassen är slut redan före elva. Alltså en extremt kort tävlingsdag. När vi kommer tillbaka till stallet hemma så får hon gå ut i hagen (jag tar såklart ur knopparna och gör nya inför söndagen sen). Jag ska också rida ut i skogen med min nya ponnykompis. :)

Glöm inte bort att checka in Dressyr SM. Idag är det kval två för Young Riders.

Kommentarer

  • N säger:

    sv: okej, va kul! ni är jättesnygga tillsammans och jag tycker att du sitter jättefint baserat på det jag har sett på bilderna i alla fall :)

    2011-06-04 | 19:14:51
    Bloggadress: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: