missbelinda

Göteborg here we come

Kategori: Allmänt

27-29 juni åker jag och sex stycken kompisar ner till Göteborg för lite minisemester. Jag har ju skrivit lite om det innan, men nu skriver jag lite mer haha.

Datorn får stanna hemma, men det kommer faktiskt ploppa upp några tidsinställda inlägg då, så tro inte att bloggen också tar semester. Inget superspännande som kommer dyka upp dock :P Mest en uppdatering om vad vi sysslar med där nere och kanske något hästrelaterat också, det beror på om jag får inspiration att skriva ihop något långt och invecklat innan det blir dags att åka. Haha, nu skrämde jag väl iväg alla eventuella besökare under dessa datum genom att avslöja redan nu att det inte blir några extremt långt och intressant att läsa under tiden jag är borta. (Men å andra sidan, hur långa och intressanta grejer skrivs nu, när jag är hemma? Ändå är det ju några som kikar in :) )

(Ska erkänna att detta också är tidsinställt, för jag är inte vaken klockan 8 på morgonen när det är sommarlov, hehe)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: