missbelinda

Ny plastrong

Kategori: Utrustning

~Tidsinställt~

Jag köpte min första (och hittils enda) plastrong år 2007. Jag kommer till och med ihåg att första tävlingen med den var på ponny NM med Da Capo i Umeå i september.
Aja, nog med tråkig bakgrundsfakta :P

Det jag ville få fram med detta inlägg är att jag håller på och beställer en ny plastrong från Equi Design, och om den blir ungefär som jag tror den kommer bli så kommer den bli skitsnygg! :D
Allt som finns på hemsidan är ju supersnyggt och absoult unikt vilket känns jätteroligt, man blir ju shoppingsugen bara av att klicka runt där lite grann.

Jag tänker inte berätta om hur den kommer att se ut, för det vet jag inte riktigt själv än. Jag skickade först en idé, och fick ett annat förslag tillbaka som lät ännu snyggare och förhoppningsvis går det att fixa precis som jag vill ha så jag håller tummarna för det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: