missbelinda

Skolan är över!

Kategori: Allmänt

Eller ja, nästan i alla fall. Jag skickade in sista uppgiften för nån timme sen (nä vaddå vara ute i sista minuten? hehe) och nu är det bara utfyllnadsdagar kvar.

Imorgon ska vi vara på skolan klockan 8, det känns inte så skoj :p men det är för att vi tvåor ska fixa treornas vagnar för de går ut imorgon. Så det sista ska fixas med dom. Jag kommer dock smita iväg vid lunch för jag har dressyrträning så jag missar när alla studenter springer ut o tjoar men det gör inte så mycket. Jag såg det för två år sedan och nästa år får jag springa och tjoa själv så jag tror jag klarar mig. Roligare att rida än att titta på det ju!

På torsdag ska vi spela brännboll mot de klasser som är kvar (dvs ettorna och tvåorna).

På fredag är det äntligen skolavslutning. (Hejdå tvåan i gymnasiet, Hej Sommarlov!!)

På fredag börjar förresten Sundsvall Summer Horseshow som håller på tills söndag så jag tittar nog lite på någon klass när det blir dags att åka till stallet.

Oj, nu blev det värsta planeringen av mina dagar fram tills fredag, så ja nu vet ni vad jag håller på med. Jag vill också sluta imorgon, känns onödigt att inte göra något ordentligt de sista dagarna... Aja, ska väl inte klaga allt för mycket. Det är ju trots allt fint väder och det gick finfint på träningen tidigare ikväll.

Nu säger jag God Natt så jag orkar med mig imorgon, måste ju njuta av en helt ledig dag (förutom träningen och lite fixande av studentflaket då).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: