missbelinda

Syslöjdsproffs

Kategori: Allmänt

Ja, idag har jag alltså sytt mig en hårsnodd. Känner mig som värsta syslöjdsproffset nu, skulle gissa att mina gamla lärare skulle blivit stolta över mig om de sett hur jag nålade, strök och blev sur för att jag gjorde lite fel en gång. ;)

 

Nu är jag ganska nyss hemkommen från stallet, vi tog in hästarna och sedan red jag på planen vid stallet. Gjorde en fiffig grej som jag fick göra i tisdags, galopp-skritt-bakdelsvändning-skritt-galopp-skritt-bakdelsvändning-skritt-galopp-skritt... Ja ni fattar va? Rolig övning som ju går att variera rätt mycket med olika antal galoppsprång/skrittsteg och även storleken på bakdelsvändningarna osv.

 

Sedan bytte jag schabrak på sadeln och fixade till stövlar+kandar så de ser representabla ut imorgon. Trots att jag startar sent är det skönt att ha allt färdigt. :)

 

Klockan sju är det dags för clinic, hoppas jag får höra mycket intressant där. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: