missbelinda

Återläsningsdag

Kategori: Allmänt

Imorgon, onsdag har vi återläsningsdag på skolan. Det blir så när man läser i block för då är året uppdelat på fyra perioder och innan en ny period blir det en återläsningsdag så man kan ta igen om man missat någonting under perioden som varit.

Har man inte missat något så får man istället en ledig dag att ägna åt andra saker än att sitta i skolan och slutföra något.

Jag tänkte börja min dag med att sova, och sen har jag inget planerat förutom att jag ska träna kl 15.00 och så ska jag väl försöka komma nån stans i den engelska boken jag måste läsa, Wuthering Heights (svindlande höjder). Den är än så länge rätt trög, men sakta men säkert går det lättare. Tur det i alla fall! :)


Jag har faktiskt äntligen lyckats få in mina mobilbilder till datorn, så här kommer en closeup på Belles kandarpannband, dock inte så bra ljus, men det är rosa och guldiga stenar på det och jag är såååå glad att jag hittade det när vi var i Globen i november! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: