missbelinda

Att göra

Kategori: Allmänt

Dagens ridning är sedan länge avklarat och dagens och morgondagens "att göra" ser väl ut ungefär såhär (dock ingen direkt ordning, men det var roligt med siffror :P )

 

1. Bläddra igenom några böcker jag lånat på biblioteket och maila till en lärare ang en uppsats

2. Läsa så mycket jag orkar i Wuthering Heights (tips: Läs den inte om ni inte måste, den är rätt tråkig -.- )

3. Ta fram mitt vita tävlingsschabrak och andra nödvändiga grejer som är förvarade hemma

4. Kolla på lite youtubeklipp med helgens program, iofs så har jag rätt bra koll, men det skadar inte att banka in dem ännu lite hårdare ;)

5. Snygga till i min box här hemma (även kallat mitt rum)

 

Jag har redan börjat med punkt ett, och när den och punkt två är klara så har jag inget skolarbete att göra imorgon, så det är nog dags att sätta igång nu. För vem tackar nej till en helledig fredag?

Kommentarer

  • Fredrika Källström säger:

    Vilka program ska du rida? :D



    SV; Hihi, ja tack så mycket! Ser så konstigt ut med en kvast.. :D

    2011-03-31 | 21:18:08
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: