missbelinda

Melodifestivalen

Kategori: Icke hästrelaterat

Just nu håller melodifestivalfinalen på för fullt, men jag befinner mig på stallet för att jag har dressyrträning, och ska jag vara ärlig så är jag inte allt för ledsen över att jag missar spektaklet (eller i alla fall nästan hela).

Jag tror att Erik Saade och Danny kommer hamna högt upp på resultatlistan då de är rätt stora flickfavoriter.
Jag vill att The Moniker ska vinna, för den låten blir man glad av och det är nog den enda som är hyffsad :P Fast jag gillar Swingfly låten också, men den kommer nog inte bli så bra placerad. Men man vet ju aldrig. ;)

Kommentarer

  • Denise säger:

    Du hade rätt. Eric etta o Danny tvåa ;)

    Jag tyckte också om Swingfly :)

    2011-03-15 | 15:21:00
    Bloggadress: http://denisemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: