missbelinda

Min dag i punkter

Kategori: Allmänt

Som rubriken säger; Min dag i någon slags punktlista

 

@ Skola

 

@ Skynda hem från skolan efter dagens enda lektion för att hämta pengar

 

@ Går ner på stan och köper tågbiljetter till Göteborg och konsertbiljetter för att vi ska dit på endagsfestivalen Where The Action Is i juni

 

@ Kommer hem från stan, åker till stallet och skrittar övre rundan

 

@ Kommer hem från stallet, åker till frissan och fräschar till håret

 

@ Kommer hem från frissan, sätter mig vid datorn och gör en knasig lista med en massa snabelan

----

Lite komiskt att jag gjorde ett tidsinställt inlägg om Göteborgsresan igår som kom upp idag ungefär samma tid som vi ringde till sj och kollade om det gick att boka tåg trots att det är mer än 90 dagar tills hemresebiljetterna släpps. Det gick iaf bra att boka, och extremt billigt blev det! 98:- för Sundsvall-Göteborg tur och retur. Nästan löjligt billigt, liksom 3 kronor mer än vad en lunch på en restaurang i stan kostar (vi såg det på en skylt på väg från tågstationen där vi bokade, därav liknelsen :P ) Aja, nu ska jag sluta svamla om våra billiga biljetter. Kan ju passa på att berätta att jag och mamma kom på att hästaffären Second Saddle ligger i Göteborg, så den kommer helt klart bli besökt av mig någon av dagarna! :) (förutsatt att jag hittar dit vill säga... ;) )

Kommentarer

  • Josäfin :> säger:

    söt blogg :D

    2011-03-28 | 18:11:17
    Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/
  • fridan säger:

    shit va billiga biljetter :O och du verkade ha fullt upp igår :P



    sv: tack :D:D



    oki, då åker du ändå hyfsat långt till tävlingar :)

    2011-03-29 | 07:00:20
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: