missbelinda

Modeller för en dag

Kategori: Allmänt

Ja, idag har jag och Belle varit modeller. Fick det i födelsedagspresent av en kompis och idag passade det bra för båda två, och till och med vädret var på våran sida! :D

Hade såklart det rosa schabraket och rosa lindorna, och själv hade jag en rutig tröja med lite rosa i, så vi var väldigt matchiga och fina.

När vi modellat färdigt så fick även fotografen prova på att skritta lite på min stora snälla häst, och då passade jag på att knäppa kort. bad hon att ställa in kameran på "amatör mode" för min skull, men trots det så blev bilderna inte direkt bra. Dock var det inte motivets fel, mer brist på fotokompetens från min sida ;) Äh, jag håller mig till ridningen istället, där vet jag hur man ska göra.

Kikade på bilderna i kameran på vägen hem från stallet, och jag tyckte att de blev väldigt fina! :D Just nu bor de nog fortfarande i kamerans minneskort, men när vi träffas nästa gång så kan jag förhoppningsvis få dem, så det blir spännande! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: