missbelinda

Snö

Kategori: Allmänt

Det har snöat konstant varje gång jag tittat ut genom ett fönster eller befunnit mig utomhus. Det är inte så skoj! :(

Skrittade övre idag, passade på att ta på mig mina skidglasögon som jag har i stallskåpet, hela världen blev lite blå, men det gjorde ju ingenting. :) Jag slapp snö i ögonen och det var det viktigaste!

När vi kom tillbaka så var min jacka och mina byxor en nyans mörkare blå av smält äcklig snö, dock gick det inte igenom så jag blev inte blöt. Belles pannlugg var dubbelt så tjock av en vit extralugg, och hjälmen var täckt med ett tjockt lager snö.
Behöver jag ens säga att jag vill ha vår nu?!

Kommentarer

  • Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst säger:

    Svar. hihi, lugnt :P

    Hoppas det hjälpte dig? :D

    2011-03-18 | 22:39:08
    Bloggadress: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här: