missbelinda

Tillbaka på bloggen+bild

Kategori: Allmänt

Ja, nu var det några dagar sedan jag skrev här, och i veckan har vi hunnit med lite allt möjligt, både träning och fotografering.

 

Jag orkar inte skriva några långa utläggningar om träningarna, jag sammanfattar det hellre med att säga att min häst är bäst! Och att det ibland kan bli lite förvirrande att rida för två utomstående tränare (som har samma mål men lite olika sätt att komma dit), och då är det så skönt att ha Marita på hemmaplan som kan sammanfatta allting på ett bra sätt så jag slipper vara förvirrad. :)

 

Som sagt, fotografering i fredags. En födelsedagspresent av min kompis Jessica (som har en blogg med en massa fina bilder på sin hund, och även andras, bland annat våran bruna knaspudel Coffee - storpudeln.blogg.se heter den.)

Här är en av bilderna som togs

Och den som missat att jag gillar rosa har nog blandat ihop mig med någon annan. :P (och lugn bara lugn alla matchningsfreaks, den lila koftan hade jag bara i början när vi värmde upp, under finns en mycket mer matchande tröja ;) )

 

Fler bilder kommer imorgon, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens skola. På specialidrotten ska vi ha styrketräning, det var ett tag sedan så det blir spännande. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    SV: ja verkligen!



    Snygg outfit! :D vart har du köpt den? (:

    2011-03-15 | 09:36:48
    Bloggadress: http://beeatrice.blogg.se/
  • Frida-Dressyrryttare säger:

    Hej:)

    Kika gärna in på min blogg, jag gör gratis designer:)

    2011-03-15 | 16:23:34
    Bloggadress: http://ponnyryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: