missbelinda

Where The Action Is

Kategori: Allmänt

I sommar ska jag faktiskt åka på en helt icke hästig resa. (Annars brukar de flesta utflykter ha en ridklubb som slutdestination, hehe). Men den 27 juni ska jag och sex kompisar åka ner till Göteborg för att turista lite i några dagar, på schemat står bland annat endagsfestivalen Where The Action Is och Liseberg. (Lite shopping kan man nog klämma in också ;) )

Det är ju perfekt att festivaldagen är på en tisdag, annars brukar mina sommarhelger gå åt till tävlingar, men nu finns det ingen risk att jag kommer missa någon som jag gärna velat åka på! Bra va?! :D

Sist jag var i Göteborg var faktiskt 06 när vi provred Da Capo, så lite sentimental kanske jag kommer bli, men det tycker jag att man får bli också. Över 4 år med världens bästa ponny är helt klart värt att minnas tillbaka på!

(Belle fick också vara med på bilden)



Så om någon känner till en hästsportsaffär i närheten av Göteborgs centrum så tipsa gärna! :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    om du ska ha en hästfri resa får du ju inte kolla i hästsportbutiker :P:P



    sv: haha jaha, tänkte väl att de verkade va lite låg klass för er ;)



    hur långt åker du som längst opå tävling?

    2011-03-28 | 16:02:31
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: