missbelinda

Anmäld till Umeå

Kategori: Allmänt

Igår 18.00 öppnades anmälningen till Umeås sommarmeeting i början av juli och självklart såg jag till att anmäla mig så fort som möjligt för att vara helt säker på att komma med. :)

 

Jag var faktiskt helt först, men jag glömde skriva in kval till MsvB och det gick inte att gå in och lägga till meddelandet i efterhand så då fick jag stryka mig och anmäla mig igen, denna gång med kvalen ifyllda. Ingen skada skedd alltså, dock var det ju lite coolare när det stod att jag var anmäld 18.00 istället för 18.05 som det står nu, haha.

 

När jag ändå var inne på tdb så passade jag på att bestämma mig för att bara rida två klasser med Belle i Härnösand 4-5/6. Det blir MsvC:1 på lördagen och MsvC:2 på söndagen. Båda är DM klasser för juniorer och eftersom det är mitt sista juniorår nu så hoppas jag att det går bra. :) Kollar man i propositionen så är det väldigt många domare bokade, och inte så jättemånga anmälningar. Så kanske att det blir tre domare i någon DM klass, ibland har det varit så här i distriktet (iaf de två senaste DM jag varit med på) så det skulle vara roligt. Annars är det ju bara tre domare på nationella tävlingar, och ibland på NM så när det väl händer är det väldigt roligt.

Kommentarer

  • Fredrika Källström säger:

    Lycka till! :D



    Ville bara fråga hur du lägger upp ett dressyrpass? alltid intressant :D



    SV; Jaha, vad roligt! Vad ska du hitta på då? :D



    Kram

    2011-05-22 | 22:58:30
    Bloggadress: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: