missbelinda

Ätit gräs

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit ute och ätit gräs, eller nja. Belle åt och jag höll i grimskaftet. :) Det har spöregnat till och från hela dagen -> Lerig hage -> Lerig häst. Så efter gräspromenaden spolade jag av benen och halsen för hon var så grå, och när jag står och spolar på halsen så får hon för sig att skaka sig lite. Vips så blev mitt ansikte brunprickigt, snyggt va? ;)

 

Kl 18 idag gick anmälningstiden till Östersund-Frösö ut, och vid 17 så bestämde jag mig för att byta från MsvB:4 till LA:4. Varför kan man ju undra... Jo för att jag inte ridit LA:4 på så länge, och det är roligt med lite variation (har ju varit c1,c2 och b4 på de tre senaste tävlingarna liksom). Men det var svårt att veta hur jag skulle göra, men tanke på att det gick så bra i helgen. (Det hade liksom varit lättare att byta bort en klass om det inte gått lika bra, haha snacka om i-lands problem :P ) Men men, nu blev det Lätt A:4, istället för Medelsvår B:4. Så dom som undrat över detta inlägg fick ju svar nu. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: